Tuesday, 29 May 2012

30 MEI~~~



30.05 macam biasalah, ulang tahun kelahiran aku… 
Umur dah masuk 16 tahun, tak terasa pula, makin lama makin tua…haha

Aku ingat lagi masa kecik-kecik dulu, 
bila bufday aku je mesti mama bawa jalan-jalan or makan dekat KFC,
 mama bawa pergi KFC sebab KFC is my favourite… 
 mak mana tak tahu kesukaan anak dia kan? Hehe

Kadang-kadang aku akan berfikir…


adakah ia akan berulang kembali? 

Masa begitu pantas berlalu… 
setiap tahun keluarga aku akan berkumpul sambut bufday aku…

Tapi… 30.05.2012
agak menyedihkan buat aku… 
bufday aku bukan macam dulu lagi… 
keluarga aku dah tak berkumpul seperti sebelum-sebelum ni…

Ayah ada urusan dikampung, kalau kampung dekat takpe lah juga, ni dekat sabah…:(
Abang pula dah masuk U,
dua tahun belajar dekat MALAYSIA…
then sambung lima tahun dekat OVERSEA…
Kakak pula, tak payah cerita lah…
dah dengan suami masing-masing…


Sekarang tinggal aku,mama, Dimazh & Furqon… 
 aku rasa kesunyian, dah lama tak bersama ayah…


Selagi hati ni tabah menghadapi semua dugaan Allah bagi, aku akan sentiasa ingat pesan ayah…

Setiap Perpisahan Ada Hikmahnya”






Allah SWT itu maha adil terhadap hambaNya, Allah sentiasa member yang terbaik untuk hambaNya, aku hanya mampu berdoa dan meminta daripadaNya agar kami disatukan semula…




No comments:

Post a Comment