Thursday 1 March 2012

Sahabat...



Bismillahirrahmanirrahim...


Ya Allah...
... mengapakah Engkau pisahkan aku daripada sahabat-sahabatku?
mungkinkah Engkau memberi terbaik untuk aku?
Jika itu Engkau berikan padaku...
Persatukanlah kami di dunia dan akhirat...

Jika Engkau takdirkan aku tidak bersama mereka di dunia ini...
persatukanlah kami di "Jannahtul Firdaus" Mu...
ya Allah...aku hanya berserah padaMu...
Engkau maha mengetahui betapa aku merindukan sahabat-sahabat ku...



Aku mohon padaMu ya Allah...
Jauhilah kami dari perbuatan syaitan Laknatullah...
yang boleh memisahkan kami dan terlupa akan kebesaranMu ya Allah...
ya Allah...jauhilah kami dari azab api nerakaMu ya Allah...
Jauhilah kami dari "Shajkul Akrak" yang menyiksa kami ya Allah...


ya Allah...perkenankanlah doaku yang sentiasa mengemis padaMu ya Allah...


No comments:

Post a Comment